Ha műszaki vagy természettudományos pályára készülnek a diákjaid, csatlakozz ehhez az ingyenes kurzushoz!

A Scientix, Európa legnagyobb műszaki- és természettudományi tanárokat tömörítő közössége – együttműködve a SYSTEMIC és a STEM Alliance projektekkel – új online kurzust indít az ezen a területen tanító / oktató tanároknak.

A kurzus címe Opening Minds to STEM Careersmagyarul talán így: “Nyitottság a STEM pályák felé”. A kurzus angol nyelvű, online és ingyenes. Kábé középszintű nyelvtudás már simán elegendő, de az alatt is érdemes belevágni, nem a nyelvi szűrő szokott dönteni a kurzus sikeres elvégzésében.

A kurzus főbb témakörei a műszaki és természettudományos pályák népszerűsítésének lehetőségei, a tanulók STEM karrierépítésre való felkészítése és az ezzel kapcsolatos tanári készségek fejlesztése.

A kurzus 2017. április 3-án nyitja kapuit.

Regisztráció és információk ide kattintva.

stem képzés

Kép forrása: (1)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

